3. jan. 2009

Pakke Kage


I dag har vi været til Fødselsdag hos min Papsøster og hendes Datter.
Og det var jo en fin anledning til at prøve en ny opskrift af.

Så jeg lavede denne fine kage i deres yndlingsfarver.

Den øverste kage er en Vanilje kage med jordbær mousse.
Den nederste er vanilje kage med Choko-Orange creme med knas. Den var bare lækker...

det er sgu svært at stå imod og sige nej tak til et ekstra stykke, når man har lavet et godt stykke arbejde, men manden og jeg har lavet en lille konkurrence. Hvem taber først 5 kg.

Puha frygter det bliver svært... jeg er holdt op med at amme, og laver alt for mange kager hihi.
Men jeg har virkelig sat mig for at nu skal de sidste kg fra min sidste graviditet smides langt væk....

Jeg lægger opskriften på til min Choko-Orange creme i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar