23. maj 2011

Patricks Konfirmation

Så blev det tid til at Patrick skulle konfirmeres.
Der var intet at tale om han ville kun ha en kage hvis jeg lavede dem til ham, ligesom at jeg lavede til hans søster sidste år.

Og der skulle være julemousse i. 
Så jeg kastede mig ud i 2 kager, 1 der var lidt konfirmationsagtig, og en der jo skulle passe lidt til knægten.

Da vi planlagde kagerne var der ingen tvivl han skulle ha en grøn John Deere traktor. men som dagen nærmede sig, var osse heste og piger blevet en stor interesse.

Så i samråd med hans mor hvor meget jeg måtte gører ud af det, fik jeg så lavet disse 2 kager.

Den første er sukkerbrødsbunde med Julemousse.
Konfirmanden er i pocelæn.


Den næste er Vaniljebunde og Hindbærmousse
Traktoren er lavet i fondant og hesten i marcipan.


Nu venter jeg bare på at høre om Knægten var tilfreds med kagerne.

1 kommentar: